2010. december 9., csütörtök

Eredmények, tervek

A héten volt újabb futópróba, és nem voltak túlmelegedési problémák, bár ebben lehet hogy a hűvösebb idő is közrejátszott. Kipróbáltuk az eddig csak műhelyben használt áramszabályozást; ez biztonságosabbá tette a próbázást is, hiszen kézben tartattuk a melegedésért felelős inverter áramot. Következő feladat a frekvencia és az áram (illetve feszültség) közti szabályozási kapcsolat megteremtése lesz. Szintén a melegedés okán csökkentettem az inverter működési frekvenciáját. Így jobban sípol, de valamit valamiért. A következő mérföld kő az akkumulátorok cseréje lesz a vasúton használt 24V-os NiCad lúgos akkumulátor telepekre. Ezekkel 48V-ról fog üzemelni a hajtás, tehát azonos teljesítmény mellett csak fele áram fog folyni, ami ismételten a melegedés miatt előnyös. Tervbe van véve egy a jelenlegi négy helyett hat pólusú, nagyobb teljesítményű motor kipróbálása is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése