2010. november 2., kedd

Sínen vagyunk

Ma felcsavaroztam a csapágyfészkeket -bennük a csapágyakkal és a tengelyekkel- a főkeretre. A két fémfelület közé 50mm vastag gumi betétek kerültek rezgéscsillapítás céljából, mivel rugózott felfüggesztést csak később kap a jármű. A vontatómotort is a helyére csavaroztam: a két belső kereszttartó alá. Kis szusszanás után pályára helyeztük a járművet. A nyomtávbeállítás jól sikerült, a hajtány szépen gurul a pályán.
Maradék energiáimat egy söntellenállás készítésébe fektettem. A motoráramot egy 5A-es lágyvasas műszerrel fogom mérni. A műszert eredeti helyén -egy mozdonyon- egy 200/5 A-es áramváltó táplálta, így 200A-ig mért. Mivel itt a motoráram 20A egyenáram lesz, így a megfelelő söntellenállással terjesztem ki a méréshatárt 5-ről 20A-re.

1 megjegyzés:

  1. A következőt nem lehet elégszer hangoztatni: ÖNZÁRÓ ANYA.
    Mindenhová.
    Ha most nem hiszel nekem, amikor másodjára szereled össze a gépet az elhagyott csavarok miatt, majd fogsz :)

    VálaszTörlés